کامیون های یخچالدار از ماشین های یخچالدار که دارای تهویه ای ساده برای حمل میوه است، متفاوت می باشد. کامیون های یخچالی می توانند به اندازه یخ سرد شوند و به انواع سیستم های خنک کننده مکانیکی و دیزلی مجهز هستند که از دی اکسید کربن (به صورت یخ خشک یا به صورت مایع) به عنوان یک عامل خنک کننده در این مدل کامیون های استفاده شده است. اتاق یخچالی کامیونت به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند دمای بار سرد را حتی در شرایط تابستان گرم در خارج از کامیون حفظ کنند.


اولین کامیون های کامیون های مجهز به یخچال های مکانیکی در سال ۱۹۲۵ توسط صنعت بستنی معرفی شد. در سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان حدود ۴ میلیون کامیون با یخچال و فریزر مورد استفاده قرار گرفت


اتاق حمل بار کامیونت در واقع یک واحد یخچال عایق شده است که بر روی یک شاسی نصب می شود. اتاق حمل بار یخچالی همانند اتاق حمل بار بر روی شاسی کامیونت ، وانت بار و قرار می گیرد و به دلیل استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن میزان اتلاف انرژی به حداقل می رسد.


کامیونهای یخچالی در اواخر دهه ۱۹۳۰ در ایالات متحده به شکل مدرن ظاهر شدند که بر اساس قرار گرفتن یک واحد یخچال عایق شده روی یک شاسی تولید شده بودند. این پیکربندی تقریبا برای ۸۰ سال تغییر نکرده است، اما حجم تجهیزات، ظرفیت آن ها در طول گذشت سالها توانسته بهبود یابد.


مواردی که برای تغییر کاربری خودرو به آمبولانس باید بدانیم

تغییر کاربری سه چرخه به کمپر ون تک نفره

تغییر کاربری تانکر به رستوران سیار

های ,کامیون ,یک ,بار ,حمل ,اتاق ,کامیون های ,اتاق حمل ,حمل بار ,عایق شده ,واحد یخچال

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازار ترافیکی صابر sayeha عروسک بادی همه چیزستان کیک توت فرنگی خاطرات یک مسافر لوازم مبل سینا عطر سیب مشاوره گمرکی کریم پور